Kamu SM® Bilgilendirme


 

Sertifika İptal Listesi (SİL) Bulma Servisi Değişikliği

1 Ocak 2017 tarihinden itibaren Kamu Sertifikasyon Merkezi dışındaki elektronik sertifika hizmet sağlayıcılarına ait SİL'ler SİL Bulma Servisi'nden sunulmayacaktır.


 

Sağlık Bakanlığı Çalışanlarının Dikkatine

Sağlık Bakanlığı çalışanları e-imza başvuruları ve sorunları hakkında bilgi almak için https://www.saglik.gov.tr/EBYS/belge/1-16236/elektronik-imza.html sayfasını ziyaret edebilirler.


Fiyatlandırma

Paket Açıklama Fiyat
1 Basit İmza Paketi (BES) JAVA ve .NET Basit imza atabilen CADES ve XADES kütüphanelerinin JAVA, .NET versiyonları. Ücretsiz
2 Gelişmiş İmza Paketi JAVA ve .NET CADES Kütüphanesi JAVA Versiyonu Ücretsiz
XADES Kütüphanesi JAVA Versiyonu Ücretsiz
PADES Kütüphanesi JAVA Versiyonu Ücretsiz
CADES Kütüphanesi .NET Versiyonu Ücretsiz
XADES Kütüphanesi .NET Versiyonu Ücretsiz
  • Basit ve gelişmiş imza paketinde sınırsız kullanım için bedel yoktur.
  • Basit ve gelişmiş imza paketinde herhangi bir güncelleme bedeli olmayacaktır.
  • Gelişmiş İmza Paketi, CADES için ETSI 101733’de tanımlı tüm imza formatlarını, XADES için ETSI 101903’de tanımlı tüm imza formatlarını kapsamaktadır.
  • Paket Açıklama Fiyat
    3 Ekstra Paketler Mobil İmza Eklentisi fiyatı Ücretsiz
    Android İmza Eklentisi fiyatı Ücretsiz

    Paket Açıklama Bedeli Fiyatı
    4 Destek Hizmetleri 1 dk Bağlantı yolu ile destek 3 kontör 9 TL (KDV Dahil)
    Seviye 1 destek 120 kontör 360 TL (KDV Dahil)
    Seviye 2 destek 240 kontör 720 TL (KDV Dahil)
    Seviye 3 destek 480 kontör 1440 TL (KDV Dahil)
    1 günlük yerinde destek hizmeti 1440 kontör 4320 TL (KDV Dahil)
  • Seviye 1; basit mail desteğidir.
  • Seviye 2; kod mevcut olduğunda kod yazılarak verilen destektir.
  • Seviye 3; Kod mevcut olmadığında kod yazılarak verilen destektir.
  • Müşteri yukarıda belirtilen destek seviyelerinden bağımsız olarak istediği kadar kontör satın alabilir ve hizmet aldıkça sahip olduğu bakiyesinden, hizmetin bedeli kadar kontör düşülür.
  • Bir e-mailde birden fazla soru için çözüm talep edilmişse, her bir soru için ayrı ayrı bedeli kadar kontör destek paketinden düşülür. Eğer yeterli destek paketi bulunmuyorsa yeniden destek paketi alınması gerekecektir.
  • Bir e-mailde çözülen bir problemi takiben ortaya çıkan yeni problem ayrı bir soru olarak kabul edilir ve her bir soru için ayrı ayrı bedeli kadar kontör destek paketinden düşülür. Eğer yeterli destek paketi bulunmuyorsa yeniden destek paketi alınması gerekecektir.
  • Verilen destek TÜBİTAK imza kütüphaneleri ile sınırlıdır, yazılım dilleri ve kullanılan platformlarla ilgili sorular kapsam dışıdır.
  • E-maille gelen soru cevaplanmadığı sürece destek açık kalacaktır.
  • “Bağlantı yolu ile destek”, ancak destek ekibi ihtiyaç gördüğü takdirde, telefon yolu ile verilmektedir.
  •